Latest News

ویژه کاربران ios نسخه_ی وب اپیکیشن رانندگان ایران ترابر

ایران ترابر، یک سامانه اعلام بار سریع و امن برای رانندگان و صاحبان بار به صورت اعلام بار لحظه ای است که با آن می‌توانید در هر جای ایران که باشید، برای اعلام بار اقدام کنید. این سامانه اعلام بار هوشمند، یک پل ارتباطی بین افرادی که اعلام بار دارند و برای رانندگان ناوگانهای باری سبک و سنگین حمل بار فراهم می‌کند .هر جای ایران که هستید، برای حمل بار به نقاط مختلف ایران از سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر استفاده کنید. نسخه تحت وب اپلیکیشن رانندگان ایران ترابر، به رانندگان ناوگانهای بار مختلف این امکان را می‌دهد تا بارهای مناسب با ناوگان خود را دریافت و ارزیابی کنند. در سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر علاوه بر امنیت بار سعی در کاهش هزینه‌ها و سرعت بیشتر از مهم‌ترین اهداف این سامانه برای رفع نیاز رانندگان می‌باشد.

نسخه تحت وب(ios) رانندگان ایران ترابر

برنامه رانندگان ایران ترابر امکان دریافت بار لحظه‌ای را به شیوه‌ای سریع و راحت برای رانندگان فراهم آورده است و  حالا نسخه ­ی تحت وب‌ اپلیکیشن ایران‌ترابر به آدرس https://test.owner-cargo.ir  منتشر شده است.

این خدمت نوین به رانندگان باری ناوگانهای سبک و سنگین می باشد که این امکان را  ایجاده کرده است که حتی بدون نصب اپلیکیشن و از طریق وب‌سایت بار مورد نظرخود را به‌راحتی دریافت کنند.

این امکان می‌تواند دسترسی راحت‌ و سریعی را خصوصاً برای رانندگان فراهم آورد تا با اتصال سیستم خود به ایران ترابر به‌راحتی بار مورد نظر با ناوگان خود را دریافت کنند.

برخی مزایای ایران ترابر برای رانندگان به شرح زیر می‌باشد:

  • تنوع اعلام بار در ایران ترابر

رانندگان می توانند اپلیکیشن اعلام بار ایران ترابر را نصب کرده تا در هر زمان و هر مکان، انواع اعلام بارها را مشاهده و اعلام بار دلخواه خود را انتخاب کنند.

  • مشاهده بارهای نزدیک من

ایران ترابر با توجه به موقعیت مکانی رانندگان، نزدیک ترین اعلام بار های لحظه ای را به وسیله اعلان تلفن همراه به آنها نشان می دهد.

  • امکان ارتباط مستقیم با صاحبان بار:

 در ایران ترابر شماره صاحب بار درج شده است و امکان برقرای ارتباط به راحتی امکان پذیر می باشد.

  • توزیع هوشمند بار:

  ایران ترابر یک سامانه هوشمند حمل بار آنلاین در ایران محسوب می شود. بدین معنی که بهترین اعلام بارها بر اساس موقعیت و چند فاکتور دیگر به راننده نشان داده می شود.

  • برنامه اعلام بار بدون اینترنت:

نگران آنتن دهی بد جاده ها یا نبود اینترنت نباشید. با خدمات 24 ساعته پشتیبانی ایران ترابر هیچ اعلام باری را از دست نخواهید داد.

  • جستجوی استانی

ایران ترابر در قسمت جستجوی استانی این امکان را به رانندگان میدهد تا جست‌وجوی بار بر اساس مبدا و مقصد منتخب مناسب با ناوگان خود را انجام دهند.

نتیجه گیری:

نصب و راه اندازی برنامه رانندگان ایران ترابر بسیار ساده و سریع است. رانندگان می توانند از طریق ثبت نام با کد ملی و حراز هویت خود به بیش از 20 هزار اعلام بار لحظه ای دسترسی داشته باشند. ایران ترابر کاربری ساده ای دارد. تنها کافی است این برنامه را باز کنید تا انواع بارها بر اساس بارهای جدید من، جستجوی استانی یا بارهای نزدیک من به شما نمایش داده شود. هر کدام از این اعلام بارها اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، زمان مورد نیاز و ... را در ساده ترین حالت در اختیار راننده قرار می دهد.  مهمترین مزیت ایران ترابر به عنوان معتبرترین سامانه اعلام ‌بار در کشور  این است که امکان برقراری ارتباط مستقیم بین راننده و اعلام کننده بار را برقرار کرده است. در این حالت واسطه گری و پرداخت کمیسیون از بین می رود.  خدمات پشتیبانی سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به رانندگان خدمات ارائه می دهد. رانندگان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر روز هفته ( حتی روزهای تعطیل رسمی ) از ایران ترابر بار دریافت کنند.  همانطور که گفتیم یکی از مهمترین و اصلی ترین فاکتور خدمات رسانی ایران ترابر، نیاز رانندگان بوده است. ایران ترابر دوست دارد راننده دغدغه ای جز رساندن بار به بهترین شکل ممکن نداشته باشد. تیم پشتیبانی ایران ترابر با هدف استفاده راحت از برنامه در کنار شما خواهند بود تا تمامی مشکلات شما را در سریع ترین زمان ممکن هموار سازند.

افزودن نظر

نظرات