Latest News

ویژه کاربران ios نسخه_ی وب اپیکیشن صاحبان بار ایران ترابر

ایران ترابر یک سامانه هوشمند برای اعلام بار در ایران است که امکان ارتباط بین رانندگان، صاحبان بار و شرکت‌های حمل‌ونقل را فراهم می‌کند. نسخه جدید تحت وب اپلیکیشن صاحبان بار ایران ترابر، به صاحبان بار و شرکت‌های حمل‌ونقل این امکان را می‌دهد تا بارهای خود را اعلام کرده و رانندگان مجرب و احراز هویت شده نیز می‌توانند از بین بارهای ارسالی، بار موردنظر خود را انتخاب کرده و ارزیابی کنند. در سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر علاوه بر امنیت بار سعی در کاهش هزینه‌ها و سرعت بیشتر در ارسال از مهم‌ترین اهداف این سامانه می‌باشد.

نسخه­ ی تحت وب اپلیکیشن صاحبان بار ایران ترابر

پس از انتشار نسخه جدید برنامه صاحبان بار، ایران ترابر امکان ثبت بار لحظه‌ای را به شیوه‌ای سریع و رایگان برای صاحبان بار فراهم آورد و  حالا نسخه ­ی تحت وب‌ اپلیکیشن ایران‌ترابر به آدرس https://test.owner-cargo.ir  منتشر شده است.

این خدمت نوین به صاحبان بار و باربری‌ها این امکان را می‌دهد که حتی بدون نصب اپلیکیشن و از طریق وب‌سایت بار خود را به‌راحتی و به‌صورت رایگان ثبت کنند.

این امکان می‌تواند دسترسی راحت‌ و سریعی را خصوصاً برای باربری‌ها فراهم آورد تا با اتصال سیستم خود به ایران ترابر به‌راحتی بار خود را به بیش از صدهزار راننده ی فعال اعلام کنند.

در نسخه ­ی جدید برنامه­ ی صاحبان بار ایران ترابر زیرساخت‌های موجود در برنامه‌های پیشین تکمیل و دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر برای کاربران فراهم آمده است.

برخی مزایای ایران ترابر برای صاحبین بار و باربری‌ها به شرح زیر می‌باشد:

_امکان ثبت بار به‌صورت رایگان

_صرفه‌جویی در وقت و هزینه

_امکان ثبت بار داخل‌شهری

_امکان ثبت بارهای بین‌شهری و حتی بارهای بین‌المللی

_اعلام بار به رانندگان احراز هویت شده

نتیجه‌گیری:

در نسخه جدید تحت وب اپلیکیشن صاحب بار ایران ترابر، صاحبان بار  و شرکت‌های محترم حمل‌ونقل می‌توانند  با امنیت کامل در سریع‌ترین زمان به رانندگان مجرب و احراز هویت شده حرفه‌ای تمامی ناوگان‌های در سراسر کشور دسترسی پیدا کنید.

افزودن نظر

نظرات