Latest News

ایران ترابر نخستین سامانه اعلام بار بدون نیاز به اینترنت در ایران

شما به‌عنوان یک راننده، صاحب بار و یا یک شرکت باربری می‌توانید به کمک سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر، بدون نیاز به اینترنت بار خود را ثبت کنید و یا بار مناسب با ناوگان خود را دریافت کنید. به همین راحتی! فقط با در ارتباط بودن با پشتیبانی 24 ساعته و تماس با شماره‌تلفن 02128420609

سامانه اعلام بار ایران ترابر

سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر از سال 1397 فعالیت خود را با اپلیکیشن صاحب بار و اپلیکیشن رانندگان در ایران آغاز کرد. این سامانه در این مدت فعالیت، بستری ویژه برای بیش از 10 هزار صاحب بار یا باربری احراز هویت شده و بیش از ۱۰۰ هزار راننده فعال احراز هویت شده برای ارائه خدمات هوشمند یا تماس تلفنی اعلام بار ایجاد کرده است.

چگونه با تماس تلفنی در سامانه اعلام بار ایران ترابر بار ثبت کنیم یا بار بگیریم؟

برای ثبت بار یا گرفتن بار، کافی است با شماره پشتیبانی 02128420609 تماس بگیرید. تا همکاران ما بار مورد نظر شما صاحبان بار یا باربری ها را ثبت کنند یا شما رانندگان بار مورد نظر خود را در هر مبدا و مقصد با هر ناوگان نیمه سبک و سنگینی دریافت کنید.

درخواست بدون اینترنت

ثبت بار یا گرفتن بار در سامانه هوشمند اعلام بار ایران ترابر فقط به زمان‌هایی محدود نمی‌شود که به اینترنت دسترسی دارید. اگر بسته اینترنتی فعالی ندارید، در محدوده پوشش‌دهی اینترنت نیستید یا به هر دلیل دیگری فقط امکان تماس تلفنی دارید، تنها با شماره‌گیری 02128420609 از خدمات پشتیبانی 24 ساعته سامانه هوشمند اعلام بار ایران ترابر می‌توانید بهره‌مند شوید. ظرف مدت کوتاهی، بار خود را ثبت کنید یا بار موردنظر خود را در هر مبدأ و مقصدی دریافت کنید.

امنیت بالا با تأیید هویت در سامانه اعلام بار ایران ترابر

یکی از مزایای مهم سامانه هوشمند اعلام بار ایران ترابر این است که شما با صاحبان بار، باربری‌ها و رانندگان احراز هویت شده همراه هستید؛ بنابراین، با اطمینان خاطر کامل می‌توانید بار خود را ثبت یار بار موردنظر خود را فقط با تماس تلفنی دریافت کنید.

سخن پایانی:

شما می‌توانید ازاین‌پس با استفاده از پشتیبانی 24 ساعته سامانه اعلام بار هوشمند ایران ترابر با شماره گیری 02128420609 و بدون نیاز به اپلیکیشن، به راحتی بار خود را ثبت یا بار مورد نظرتان را دریافت کنید.

افزودن نظر

نظرات